Motywacja

Witajcie

Witajcie , w miejscu gdzie będę zamieszczała przemyślenia na każdy możliwy temat , z góry pragnę zaznaczyć że będą to subiektywne opinie , nie fakty , jeśli ktoś ma inne zdanie zapraszam do dyskusji 😉

W swoim pierwszym poście pragnę nawiązać do tytułu i opisu bloga, te dwa oklepane frazesy są dla mnie bardzo ważne , mimo że nie są nie wiadomo jak bardzo wyszukane jednak przypominają mi o tym co jest dla mnie ważne. Ponadto wydaje mi się, że właśnie te oklepane rzeczy najszybciej do nas trafiają każda dziewczyna lubi usłyszeć od chłopaka , taki zwyczajny komplement jakim są słowa „ślicznie dziś wyglądasz”.

Często słyszę słowa „nie mam już siły” , nie powiem też mi się zdarza tak powiedzieć , jednak zawsze staram się podnieść na nogi , nie ważne ile razy upadam , zawsze jakoś się podnoszę i radzę to samo innym. To ja decyduje o swoim życiu tak samo jak ty o swoim, warto więc trochę powalczyć by było ono takie jakie chcesz. Ale nic nie przychodzi szybko i prosto o wszystko musisz stoczyć walkę , często z samym sobą , bo to właśnie ograniczenia tkwiące w twojej głowie powstrzymują cię od zrobienia kroku na przód. Chcesz schudnąć? Wyrzeźbić sylwetkę ? Zapisz się na siłownię i przejdź na dietę (koniecznie skorzystaj z pomocy dietetyka albo kogoś kto się na tym zna , żeby nie zrobić sobie krzywdy i z pomocy trenera ;)). Chcesz być lekarzem, jednak masz kiepskie oceny z biologii? Nic trudnego , musisz tylko chcieć i włożyć trochę wysiłku , wszystkiego da się nauczyć. Nie ważne jaki cel masz w życiu, ważne jest to żeby uwierzyć w siebie, kiedy nabierzesz już tej pewności siebie wszystko będzie łatwiejsze. Obiecuję;)

Skomentuj

