Life

Osobiście

Dzisiejszy post będzie trochę bardziej osobisty niż poprzednie. Opowiem w nim o sobie , o swoich pasjach, rodzinie, przyjaciołach i wszystkim co dla mnie ważne. No i przede wszystkim o powodach założenia bloga o tym i ile to dla mnie znaczy,

Myślę, że zacznę właśnie od tego. Otóż , czytam od zawsze, książki są moja wielką pasją. Ale wiadomo nie zawsze mam czas na czytanie książki , wtedy biorę się za czytanie obcych blogów , wiecie zajmuje to mniej czasu niż dobra książka , a można powiedzieć, że przez te wszystkie lata czytanie stało się moim nałogiem więc chociażby poprzez różne blogi dostarczam tego narkotyku;D dla mojego organizmu. Myśl o założeniu własnego bloga pojawiła się już dawno, jednak dopiero teraz zdobyłam się na odwagę, chciałam po prostu podzielić się z kimś moimi spostrzeżeniami i poznać opinie innych, może i nawet poznać nowych ludzi?

Kolejnym ważnym elementem w moim życiu jest uczelnia na której studiuje. Mimo, że mój kierunek nie jest nie wiadomo jak wymagający , to teraz okres przed samą sesją jest strasznie trudny , w takich chwilach zastanawiam się po co mi to było. Zaraz jednak przypominam sobie, że jest to jeden z etapów dzięki którym będę mogła spełnić swoje marzenia. A jak wiadomo w życiu nie ma nic za darmo, na wszystko trzeba ciężko zapracować.

Czym, że też byłoby moje życie bez przyjaciół i rodziny. Mimo, że nie są idealni to jednak bardzo dużo dla mnie znaczą. Jeśli chodzi o przyjaciół to zdecydowanie stawiam na jakość a nie ilość, w moim najbliższym gronie jest naprawdę garstka osób które mogę nazwać przyjaciółmi. Zmieniali się oni na przestrzeni lat . Kiedyś ktoś mi powiedział , że życie jest jak pociąg , ty jedziesz przez całą trasę ale ludzie niekoniecznie , jedni wsiadają i zostają z tobą do końca podróży inni wysiadają na którejś tam stacji. Nie można za nimi rozpaczać mimo że brak osób które znaczyły dla nas dużo jest bolesny.

Wiecie już trochę o mnie. Może więc powiecie mi coś o sobie ?

Skomentuj

