Miłość

Idealny mężczyzna

Kiedyś na zajęciach z socjologii prowadząca zadała nam jedno pytanie „Jaki jest według Ciebie idealny mężczyzna?”. Odpowiedzi były przeróżne , jednak odpowiedz mojej koleżanki chyba jest najbliższa prawdy, otóż idealny mężczyzna to taki przy którym dobrze się czujesz.

Teraz może ci się wydawać, że twój ideał, musi mieć czarne włosy , ale nie wiesz co ci przyniesie przyszłość i jest spora szansa że zakochasz się w blondynie . Tak naprawdę to nie wygląd decyduje o tym czy ten mężczyzna to twój własny ideał czy nie. Bo spójrzmy prawdzie w oczy każdy ma swój.

Najważniejszy w człowieku jest charakter, to on decyduje o tym czy facet ma to „coś”. Bo cóż nam po pięknym wyglądzie skoro nie mamy o czym z tym człowiekiem gadać ? Nie ukrywam ja tez patrzę na wygląd jednak jak to się mówi tak na pierwszy rzut oka, Zdarza se że człowiek który wcześniej wydawał ci się mało atrakcyjny przy bliższym poznaniu zyska.

Jak każda dziewczyna przy wyborze partnera kieruję się pewnymi rzeczami , które mój przyszły musi spełniać. Po pierwsze musi mieć pracę (chyba, że studiuję , to co innego). Nie wyobrażam sobie związku z facetem który ma nie wiem 30 lat i leży na kanapie i utrzymują go rodzice. Nie mówię, że facet ma być jakimś prezesem (choć też bym nie pogardziła) wystarczy mi zwykły mechanik samochodowy byle miał stałą pracę i się jej trzymał. Możecie powiedzieć, że jestem materialistką, ja się z tym nie zgodzę , po prostu uważam że facet ma być w stanie otrzymać rodzinę.

Kolejna ważną cechą mojego ideału jest inteligencja. W końcu najseksowniejszą rzeczą u mężczyzny (tak samo u kobiety) jest jego mózg, Nic tak nie podnieca kobiety jak facet który wie co powiedzieć i jak powiedzieć. Jestem romantyczką i marzą mi się długie spacery, albo wieczory przy kominku gdzie mogłabym tylko rozmawiać z ukochanym. A żeby taka rozmowa była ciekawa facet musi mieć coś w głowie.

Ostatnia rzecz bardzo a to bardzo ważna. Facet ma cię szanować, ma otwierać przed tobą drzwi i dawać ci bluzę gdy jest ci zimno. Prawdziwy mężczyzna nigdy nie zwróci się jakimś wulgarnym określeniem do swojej kobiety (chyba że chodzi o sytuacje intymne tu jeśli kobieta się zgadza to co innego), nie mówiąc o podniesieniu na nią ręki. w chwili w której facet obraża albo podnosi rękę kobietę, przestaje nim być i od takiego faceta trzeba zwiewać w podskokach.

Nie podałam nie wiadomo ile cech , są to tez bardzo ogólnikowe rzeczy , ale jak wspomniałam nie mam swojego ideału , ciągle go szukam. Wierze że kiedyś znajdę kogoś kto spełni moje oczekiwania w 100% ponieważ nie jestem osobą która zadowoli się byle czym. I tego samego wam radze, szanujcie się i znajcie swoja wartość 😉

Skomentuj

