Moda / Uroda

Kosmetyczny Haul

Witajcie na pierwszym, ale pewnie nie ostatnim poście tego typu na tym blogu . Postanowiłam podzielić się z wami kosmetykami jakich używam , ich ceną oraz opinią o nich. W dzisiejszym tekście opowiem o dwóch pomadkach, podkładzie i pudrze oraz bronzerze do twarzy. Wszystkie kosmetyki zamówiłam na stronie  www.cocolita.pl. i będę podawać ceny za jakie ja je zamówiłam.

 REVLON Colorstay 

IMG_20160403_123232.jpg

Jest to pierwszy podkład tej firmy, używam go od niedawna więc nie mam jeszcze wyrobionej dokładnej opinii na jego temat. Na zdjęciu nie widać ale jest to odcień 220 natural beige. Jest on  przeznaczony dla osób o jasnej karnacji. Podkład bardzo dobrze kryje, jednak jak się za dużo nałoży staje się pomarańczowy. Polecam go osobom, które tak jak ja mają problemy z cerą ponieważ świetnie przykrywa niedoskonałości i długo się utrzymuje. Cena tego produktu w drogerii Rossmann wynosi coś około 60 zł jednak ja na tej stronie zapłaciłam za niego 29,90 zł.

MAKEUP REVOLUTION Pressed Powder

Puder prasowany  o odcieniu soft pink. Tak jak w przypadku podkładu, jest to kolor dla ludzi o jasnej cerze. nie wiem czy można go znaleźć w Rossmannie, ja zamówiłam go za 9,90 zł i biorąc cenę pod uwagę jestem z niego zadowolona. Puder matowi i nie wygląda ciężko na skórze, chyba że ktoś przesadzi z ilością lecz trzeba poprawiać co około 2h. Ale biorąc pod uwagę jakość-cena. To będzie dobry produkt dla ludzi którzy nie chcą za dużo wydać na kosmetyk a mieć zadowalającą jakość.

FREEDOM  Pro Glow Purr

Bronzer o bardzo delikatnym kolorze, lekko połyskujący. Dla mnie strzał w dziesiątkę. Idealny do codziennego makijażu, naturalnie wygląda na skórze delikatnie podkreślając makijaż. Jego cena to 12,50 zł.

Pomadki FREEDOM i MAKE UP REVOLUTION

O pomadkach opowiem razem ponieważ mimo że są to inne odcienie i różne firmy to są do siebie bardzo podobne. Różnią się tylko tym że formuła pomadka Freedom jest bardziej nawilżająca. A więc tak Freedom Pro Lipstick 106 fever. Szminka ma inny kolor niż na zdjęciu, jest dużo bardziej czerwona, kolor jest zbliżony do klasycznej czerwieni jednak jak na mój gust trochę za jasny . Lubie ciemne kolory na ustach. Kolor idealny na jakieś oficjalne sytuacje jak np. rozmowa o pracę. Nie jest za ciemny dzięki czemu nie jest wulgarny. Drugi produkt Makeup Revolution Nude. Idealna na co dzień. zamawiając obawiałam się że sprawi że będę wyglądała jak trup , jednak kiedy pierwszy raz ją nałożyłam na usta przekonałam się że odcień jest świetny dla brunetek o jasnej cerze. Obie te szminki są łatwe w aplikacji , mają delikatny połysk. Jedyny minus to że nie trzymają się za długo na ustach. Jednak kolor ładnie równomiernie schodzi. Ich cena to 4,90/szt.

Przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je sama , przez co kolory mogą odbiegać o tych rzeczywistych.

4 thoughts on “Kosmetyczny Haul

Skomentuj

