Life

Kwadraciki- kwiecień

Pomysł na prowadzenie tego typu planu miesiąca wzięłam od www.czterydni.blogspot.com, że u mnie też się to sprawdziło może nie sprawiło że nagle stałam się super systematyczna ale czasem przypominało mi, że mam coś jeszcze do zrobienia.

Na mojej liście w tym miesiącu znalazły się takie rzeczy jak demakijaż, rower, książka, biologia i diferin. Najgorzej poszło mi z biologią. Przy okazji wyjaśnię dlaczego znalazła się ona na mojej liście, otóż postanowiłam w tym roku pisać dodatkowo maturę z biologii a, że zbliża się ona wielkimi krokami wypadałoby powtórzyć materiał który miało się jakoś 3 lata temu.

Diferin to krem przepisany przez moją Panią dermatolog ze względu na moje problemy z cera, niestety ma on do siebie to że strasznie wysusza skórę więc dlatego na planie pojawiły się krzyżyki ponieważ w tych dniach zamiast diferinu musiałam na noc nakładać intensywnie nawilżający krem do twarzy.

Reszta planu to rower na który chodzę z koleżanką, demakijaż bardzo ważny dla każdej kobiety i książka. Choć myślę że nie wymagają one szczegółowego opisu ;). Krzyżyki oznaczają że te dni nie są brane do podsumowania miesiąc , np. są to dni gdzie planowo nie jeździłam na rowerze. Swój plan wykonałam na około 58%, mogło być lepiej ale myślę, że nie jest tak źle.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

 

2 thoughts on “Kwadraciki- kwiecień

  1. Ojej, jak mi miło! 🙂 Cieszę się bardzo, że pomysł się spodobał no i przede wszystkim, że jakoś tam funkcjonuje 😉 Mnie to bardzo pomogło, jasne, nie chodzi o to, żeby zawsze mieć wszystko w 100% zrobione bo tak się nie da, ale jest to pewnego rodzaju motywacja poza tym dla mnie to bardzo miarodajny sposób mierzenia mojej pracy – tu widzę jak na dłoni, jak wychodził mi trening, trzymanie diety czy nauka. W natłoku zdarzeń czasem dzień później już nie pamiętam, co właściwie zrobiłam, a wypełniając kwadraciki mam wszystko jak na dłoni.
    Cieszę się bardzo, że wypróbowałaś mój patent, naprawdę 🙂
    Buziaki :*:*

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

