Moda / Uroda

Buty- czyli to co kobiety kochają najbardziej

W dzisiejszym poście pragnę przedstawić modele butów które powinna każda z nas mieć w swojej szafie, jednak jak zawsze wspominam będzie to moja subiektywna opinia. Zachęcam was też do wyrażania swojej opinii w komentarzach 😉 A więc zaczynamy.

1. Czarne lub beżowe szpilki

Modele które przedstawiłam na zdjęciach pasują prawie do każdego stroju. Są na tyle uniwersalne że można ubrać je do większości kolorów i na większość okazji, no może ni polecałabym w nich biegać.

2. Slip on

Buty te są dostępne w naprawdę wielu odcieniach kolorystycznych , każdy znajdzie coś dla siebie. Na zdj klasyczne białe i drugi model w kwiaty. Buty te można nosić zarówno do spodni jak i do niektórych modeli spódnic czy sukienek. Są bardzo wygodne , spokojnie nadają się na dłuższe piesze wycieczki .

3. Trampki

Kolejny uniwersalny model który można założyć praktycznie do większości strojów. bardzo popularne buty które są produkowane w wielu modelach. Na zdjęciach pokazałam krótkie które są według mnie najładniejsze, ale są tez w wersji za kostkę .

4. Sandały

Na rynku jest wiele modeli tych butów, na koturnie, na obcasie , płaskie. Typowo letnie buty które według mnie najlepiej wyglądają ze spódnicami czy sukienkami ewentualnie z krótkimi spodenkami. Ja w sandałach stawiam na jasne kolory, ze względu że nosze je w wyjątkowo upalne dni co oznacza że strój też mam wtedy w jasnych, żywych kolorach.

 

 

3 thoughts on “Buty- czyli to co kobiety kochają najbardziej

Skomentuj

