Podróże

Białystok

Poniedziałek i wtorek spędziłam w Białymstoku  i dziś chciałabym wam o nim opowiedzieć, bardziej co prawda o moich wrażeniach z pobytu niż o samym mieście, oraz pokazać wam kilka zdjęć z mojego pobytu. Udało mi się zobaczyć Uniwersytet Medyczny oraz zoo.

Zacznijmy od tego pierwszego bo to  on był powodem mojego pobytu tam, mianowicie we wtorek były dni otwarte tego uniwersytetu i ja pojechałam bardziej jako osoba towarzysząca dla koleżanki na te dni. Ale prawda jest taka, że zakochałam się w tym miejscu , cisza i spokój i cudowna biblioteka która mieści się w pałacu Branickich. Idealne miejsce do studiowania z pięknym ogrodem gdzie w ciepłe dni można sobie usiąść z książką przy fontannie. Zaletą tego uniwersytetu  jest tez to że wszystko jest w jednym miejscu a przynajmniej na pewno związanego z medycyna bo tylko to nas interesowało.

Drugim miejscem jest białostockie zoo , nie ma tam co prawda egzotycznych zwierząt ale za darmo można pójść i zobaczyć wilka czy niedźwiedzia, są też tam żubry, konie czy jelenie. Jest tam też dużo ptaków. Nie ukrywam że a najbardziej chciałam zobaczyć wilka i niedźwiedzia. Tego drugiego niestety udało mi się zobaczyć tylko z daleka.

Ze względu że byłyśmy tam w środku tygodnia, nie imprezowałyśmy za dużo. Jednak wieczór spędziłyśmy na starówce przy piwie pod parasolem. Sączyliśmy sobie je z widokiem na ratusz. Mimo obtartych nóg wypad zaliczam do udanych.Nie wiem jak tam jest w weekendy jednak kiedy my tam byłyśmy , panowała tam cisza i spokój. Miasto warte odwiedzenia.  Odpoczęłam i teraz pora wziąć się do roboty bo sesja zbliża się wielkimi krokami 😉IMG_20160524_091814IMG_20160524_083952

IMG_20160524_083428
Pałac Branickich

IMG_20160523_182319IMG_20160523_181742IMG_20160523_180843IMG_20160523_173155

IMG_20160524_110747
Biblioteka Uniwersytetu Medycznego
IMG_20160524_111307
Ogród Branickich
8 thoughts on “Białystok

  1. Nigdy w Białymstoku nie byłam. Szkoda. Wiele o nim słyszałam. Jednak mam tam dość daleko, niestety. Z Krakowa kawałeczek jest 😉
    Pozdrowionka serdeczne!

    Lubię to

Skomentuj

