Motywacja

Zmiany

Nigdy nie jest za późno na zmiany, zawsze mamy czas by zacząć coś od nowa, zrobić coś co zawsze chcieliśmy zrobić czy zakończyć jakiś etap w życiu który sprawia, że czujesz się nieszczęśliwy/nieszczęśliwa. Musimy się po prostu odważyć i zrobić pierwszy krok, to on jest najtrudniejszy, potem wszystko idzie z górki.

Chcesz zacząć uprawiać sport, nic trudnego zakup karnet na siłownię, będziesz chodzić chociażby dlatego by nie wydać kasy w błoto. Ja tak zrobiłam i ani się obejrzałam a polubiłam to. Jak każdy czasem muszę się do czegoś zmusić, robię to bo wiem że to kiedyś zaowocuję lepszym ciałem, ukochana pracą czy po prostu będę się czuła szczęśliwa. Bo każdy z nas zasługuje na szczęście, bez względu na pochodzenie albo zawartość portfela. Wiadomo jednym będzie łatwiej, drugim trudniej. Jednak te rzeczy które zaprowadzą nas na sam szczyt nigdy nie są łatwe.

Nie można się bać tylko trzeba ryzykować i sięgać po to czego chcemy. Nie ma sensu tkwić w miejscu, w którym nie czujemy się szczęśliwi. Życie mamy tylko jedno i warto je przeżyć tak jak my chcemy, nie patrząc na to co powie rodzina czy znajomi. Dla mnie tak samo jak i pewnie dla większości ludzi ważna jest opinia najbliższych jednak zawsze stawiam swoje szczęście na pierwszym miejsc. Nie oznacza to tego że jestem egoistką, swoimi wyborami staram się nikogo nie ranić i biorę ich zdanie pod uwagę jednak robię to co ja uważam za słuszne. Jeśli się sparzę trudno, człowiek uczy się na błędach .

Sparzyłeś/aś się? To nic, spróbuj jeszcze raz tym razem trochę inaczej. Czasem musimy spaść na ziemię po to by wziąć oddech i zacząć od nowa. Wyciągaj nauczkę ze swoich błędów jednak nigdy się nie poddawaj i walcz o siebie. Otaczaj się ludźmi którzy tobie dobrze życzą i będą ci dobrze życzyć. Reszta jest nie ważna, zawsze znajdą się osoby którym nie podpasujesz ale nie przejmuj się nimi, rób co uważasz za słuszne w końcu to twoje życie i to tobie ma być w nim dobrze.

”Mierz na sam szczyt bo nawet jeśli Ci się nie uda to i tak wylądujesz gdzieś wysoko”

7 thoughts on “Zmiany

  1. Bardzo ładny wpis. 🙂 Masz rację – dbanie o własne szczęście i stawianie go na pierwszym miejscu nie jest przejawem egoizmu, bo jak chcemy uszczęśliwić i wesprzeć innych, jeśli sami będziemy chodzili ze smutkiem wymalowanym na twarzy?

    Polubienie

  2. Mądre słowa 🙂 Ja też wszystko rzuciłam i zaczęłam ruszać w innym kierunku – jest dużo lepiej! Nie patrzeć na innych – patrzeć na siebie, to jest rozwiązanie, w którym każdy człowiek powinien się odnaleźć 🙂 Pozdrówka!

    Polubienie

  3. Świetny post ! Trzeba się odważyć. To nam na być w życiu dobrze. Ostatnio czytałam takie mądre zdanie: ” Człowiek to nie hasło krzyżówki, nie musi wszędzie pasować”

    Polubienie

  4. Racja, pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy, jak już się na niego odważymy, to potem może być już tylko lepiej. Zmiany wcale nie są takie złe. Trzeba się po prostu do nich przekonać, bo przecież nie ma się nic do stracenia, czyż nie tak? 🙂

    Polubienie

Skomentuj

